Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Tumbleweeds - 6 2 - W cieniu chwały - 6 3 - Miracle - 6 4 - Wojownik - 4
Podobno "Księgowy" jest dobry.
Obejrzałem. Jednak nie jest dobry.
1 - W cieniu chwały - 7