Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
. . 1 - Hej, skarbie - 8 2 - Kamerdyner - 7 3 - The United States vs. Billie Holiday - 6 4 - Zawód zabójca - 4 5 - Pokusa - 3