Które filmy Browninga uważacie za najlepsze? Proszę, wypiszcie je tu od najlepszego do najgorszego.
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Demon cyrku (1927) 8,15 13
2 Dziwolągi (1932) 7,42 33
3 Dracula (1931) 6,43 21
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Demon cyrku (1927) 8,09 23
2 Dziwolągi (1932) 7,62 58
3 Książę Dracula (1931) 6,37 41
4 Znak wampira (1935) 5,79 14
1. Dziwolągi - 8
2. Znak wampira - 7
3. Demon cyrku - 7
4. Dracula - 6.
Chociaż pozycja 2. i 3. może mogłaby być w odwrotnej kolejności? Trudno powiedzieć, zwłaszcza, że to zupełnie inne kino.
1 - Dziwolągi - 9
2 - Diabelska lalka - 8
3 - Demon cyrku - 8
4 - Dracula - 6
5 - Cuda na sprzedaż - 6
6 - Znak wampira - 5
7 - Outside The Law - 5